this aint my day

Fyfan för denna dagen. Allt är skit & stressen har börjat tära på min kropp. Får hjärtklappning skitofta, kan inte sova, har huvudvärk & har riktigt stora koncentrationssvårigheter. Det är helt sjukt. Sen hjälper ju inte skolans inkompententa lärare till med något eller rektorn för den delen. Skolstaden suger, så enkelt är det. Man kommer aldrig fram till de personer man behöver och lärare & rektorer ignorerar en och skjuter problemen mellan sig hela tiden. Vi bytar rektorer hela tiden, vi vet aldrig vem vi ska vända oss till & våra mail blir aldrig besvarade. Lärare har tappat meningen med deras arbete - vilket är att lära ut inte att ifrågasätta vad elever gör där (antagligen för att lära sig något, din inkompentena idiot!) Katastrof! On top of that har jag fått feber nu också. Skitkul.. Fattar ni hur mycket jag har att göra istället? oooh, panik!
Ska lägga mig i sängen o dö istället..

Tjurig?
JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0