spent the day with the girls

Har haft en underbar dag idag! Trött som fan nu men inte konstigt när vi gjorde massor med roliga grejer (:
Efter skolan körde Hyra oss ner till Ajla för hon skulle hämta filmer hon skulle lämna på Bogarts. Sen åkte vi och tvättade bilen vilket var komedi! Det var kalabalik när 5 tjejer skulle tvätta bilen mitt i kylan haha
Sen skulle vi dammsuga den också och bara det var en utmaning. Därefter åkte vi till Diana och satte oss för att plugga vilket gick förvånansvärt bra. Först åt vi såklart - aldrig plugga på hungrig mage haha. Medans vi pluggade hade vi lite skrattattacker, skitsnack och så planerade vi Ajlas födelsedag. Sen så testade vi klänningar & fulade oss, så körde Hyra hem mig & Ajla. Och nu gör jag absolut ingenting, ska snart plugga antagligen - har fullt upp som vanligt. Kommer aldrig fixa detta men men..

Har lite halvtaskiga bilder från plugget hos Diana som jag tog med datan, ångrar så mycket att jag inte tog med kameran idag - biltvätten var legendarisk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0