sju månader!

Idag hände faktiskt en bra grej! Trodde ju att vi skulle beställa studentmössorna imorgon men det var idag så det fick vi gjort och jag är såå nöjd med min! Skitsnygg kommer den att bli - rött sidentyg där inne, rött band & röd diamant. Silvrig text där framme med texten: Sabina - Diplomati sen på baksidan är Nicolai (skolan) inbroderat och under det 2011 med såna silvriga grejer man lägger på. Uppe på huvudet har jag satt den skånska gripen and that´s it. Så jävla stilren. Bilder kommer såklart när jag får tillgång till sidan & senare när mössan kommer någon gång. Är så glad över att äntligen lämna detta helvete till skola. Är riktigt nöjd med mitt program & kunde inte önskat mig en bättre klass men Skolstaden och hela systemet är fuckat! Så jag som trodde att jag skulle gråta av sorg på studenten kommer nog gråta av glädje istället haha
sju månader - det klarar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0