projektarbete

Har suttit i skolan sen nio imorse och har jobbat med projektarbetet hela dagen men det känns ändå som att vi inte har gjort något. Vi har fixat sponsring, planerat vår vernissage och allt till det, skrivit gästlista och så har vi planerat hur vi ska lägga upp arbetet men ändå.. har vi stress Det finns så mycket att göra! Nu väntar jag på att både kameran & mac-datorn ska laddas så att vi kan fortsätta med att överföra filmklipp från Kina. Sen måste vi börja klippa, vet inte när det kommer bli klart, det är också skitmycket arbete kring det. Och så behöver jag choklad men såklart är kafeterian stängd när jag behöver det som mest. Vi har exakt en månad på oss och jag undrar hur detta kommer att se ut i slutändan kommer vi ens hinna med allt vi vill ha med.. Sen när projektarbetet är över då är det bara att softa hela vårterminen (:

Är glad över att jag får jobba med Nathaly i alla fall för vi förstår varandra och jobbar hårt (:
Nu måste jag springa ner för att köpa choklad annars kommer jag typ dö

 

Kommentarer
Postat av: naaaaaaaaaaaaaatz!!

me very happppy to!

2010-11-10 @ 21:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0