like she is describing me

Sta cu ti ja, andjeo bez krila
nikad sama a vjecno nicija
i sto za ljubav rodjena nisam
nijednog voljela a sto ih zavela

Nemoj i ti na spisak ranjenih
nije bajno tamo tvoje mjesto
da budes sa mnom cini te srecnim
al' nije ljubav to, to je prokletstvo

Nije me ni bolji naucio da volim
sto bi vrijeme gubio ti
nece moje srce u ruke onom
sto prvo tijelo primjeti

Nije me ni bolji naucio da molim
to neces ti dozivjeti
nece moja suza pasti za onim
sto mi je samo sljedeci

Sta cu ti ja, andjeo bez krila
kao najlepsi cvijet, ali bez mirisa
treba da si svjestan da nisam vise klinka
cjeni se kod mene to, to sto odbijam

Nemoj i ti na spisak ranjenih
nije valjda tamo tvoje mesto
da budes sa mnom cini te srecnim
al' nije ljubav to, to je prokletstvo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0