kan glömma min utbildning

Ja såklart blev det inget plugg (okej har nog tid senare) men just nu stressäter jag en macka, har inte ätit något sen jag vaknade. Var tvungen att följa med min kusin ner till stan för att sätta honom på tåget, åkte hem, pappa berättade att vi skulle få gäster & på ca en halvtimme hann jag baka äpplepaj, handla på willys, förbereda maten och så kom gästerna - fram med kaffe & allt det. Fick lite yrsel, äter min macka, ska servera äppelpajen, börja med middagen, servera den - DÄCKA.. typ. Så, för att jag måste agera hemmafru varje jävla helg/eftermiddag så måste jag helt enkelt hoppa av skolan. Det var kul så länge det varade men min framtid är redan utsatt haha

back to work now - holla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0