... i svaka rijec me obori s nogu

Gårdagen var riktigt bra! Även om dagen var stressig så blev allt lyckat här hemma. Sen åkte vi till konserten och när man är så många (2 fulla bilar + folk vi skulle träffa därborta) så är det svårt att uppfylla allas önskningar men kvällen blev ändå lyckad. Klart fanns det lite grejer som kunde varit bättre men dom skiter vi i. Jag hade kul i alla fall. Och ska va duktig med att lägga in bilder! Nu sitter jag här o snackar med Didi genom MSN, vi ska träffas om en timme men vi har ändå inget liv så vi camar & håller på haha. Ska snart gå & platta mitt hår lite till sen ska jag åka ner till stan för att ha SSU möte. Efter det ska jag & Didi sätta oss någonstans och plugga. That´s my day ungefär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0