i´m crazy but you like it

Vaknade imorse helt utvilad, riktigt skönt! Åt frukost med mami & diskuterade politik haha så typiskt oss. Sen tog jag på mig, sminka mig & sånt och gick till skolan. Underbart väder vi har -.- snöregn is the shit! or not..
Har projektarbete nu och Nathaly dampar över att vår klippning och text inte stämmer överrens haha jag mejlar lite folk & sånt skit. Sen ahr vi religion & engelska sen SLUT :D
Då ska jag hem till Didi och mysa, vi ska fixa oss & sånt. You know why? För vår bebis blir 18 inatt! Alltså den 20/11 men vi ska fira henne ikväll/inatt :D Så vi åker ner till Ajla och äter & har kul sen tar vi över stan som vanligt. Kommer bli riktigt kul, hela backstreet boys samlat haha (det är så vi kallar oss, psykiskt sjuka i know)
Now I gotta go & engagera mig lite mer (:

holla!
Love my girls <3
Från vänster: Jag, Ajla, Hyra, Ema & Didi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0