i hate this part right here

Asså, jag blir självmordsbenägen av detta JÄVLA projektarbete. Det är inte kul, det är bara hemskt. Vi sitter & klipper film och textar den och tror inte ens att vi har gjort 1/5 av hela filmen. Och det är inte det enda vi har att göra. Detta är bara en liten del av hela projektarbetet som ska vara klart om typ 3 veckor. Fattar ni vilken stress vi har. Samtidigt fortsätter skolan med alla andra kurser men just nu skiter jag i dem faktiskt, kan inte göra allt. Satsar på projektarbete & bosniska för det är det viktigaste för denna terminen, allt annat är på hold än så länge. Fast kraven fortsätter komma från alla andra lärare men som sagt, jag hinenr inte göra allt behöver 24 timmar till på dygnet and that is impossible.

Tror inte att jag någonsin har längat så här mycket efter ett lov. När jag slutar (typ 3) ska jag hem & fortsätta plugga. Roligaste livet man har asså....

Ikväll kommer min älsklingskusin över & vi ska hitta på lite bus är det planerat hihi (:
Det är typ ljuspunkten på dagen haha

Mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0