housewife!

Mysigt att vakna imorse av någon jävla lövblåsarmaskin som hörs till månen? Verkligen inte. Stoppade i öronproppar och somnade om. Men neej då ska man få sms och en halvtimme senare kommer pappa in i rummet och ber mig göra kaffe. Wtf people - lov innebär att jag ska sova så låt mig sova haha. Gick upp & gjorde det jävla kaffet, fetefrukost till mig. Så åt jag & plockade undan allt i köket. Sen satte jag mig för att ta tag i lite grejer. Som att överföra alla bilder, filer & filmer från Saidas data till min så hon kan ta tillbaka sin data jag har lånat i typ ett år haha kaos asså.

Sen ska jag städa lite, baka och förhoppningsvis plugga. Ja jag blir tråkig på lov men livet är hårt haha. Har skitmycket att ta igen nu under lovet! Och såklart blir jag också hemmafru under varje lov för alla jobbar så jag får ta hand om allt. Inte mig emot har ändå inget bättre för mig. På något vridet sätt trivs jag att vara hemma hela tiden.. Okej inte hela tiden men rätt mycket, softar, lyssnar på musik & bara tar det lugnt haha.
Om ni har tur lägger jag in bilder från Kina och vår senaste utgång - blev ju inget av dom bilderna som jag lovade haha typiskt mig.

Bara sådär random för att inlägget inte ska bli tråkigt utan bilder -
detta är min rygg efter kinesisk massage. INTE SKÖNT!
Hade blåmärke i en vecka efteråt fyfan så ont det gjorde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0