get some ZzzZzzzZZzz..

Någon info om utbildning blidde det inte idag! Vi åkte till Lund, hittade ingen parkering i vår prisklass (haha!) så vi körde hem igen. Fail på oss! Åkte & handla gott så körde vi hem till mig och åt, snackade och bara tog det lugnt. Jag och Hyra maxade roliga videor på youtube som vanligt och Ajla & Didi däckade på min soffa. Tråkiga är dom. Så vi 2 satte oss i köket och maxade chatroulette istället och skrämde folket med min The Ring imitation. Överkul! Sen vaknade prinsessorna & så följde jag Ajla till busen och sen satt vi tre och bara rullade tummarna framför TV:n haha. Så stack dom idioterna och jag försökte vara duktig och plugga, vilket går sådär (som vanligt). Snart kommer min bror över och kan passa på att nämna att jag är en mycket stolt syster för han & hans lag tog silver i Mat-VM. Woho! Grattis!

Ajla nannar sött!


Didi likaså.


Prinsessor haha


Hyra doin her thing



The Ring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0