filled with love

Här sitter jag i bondehålan Nyvång, utanför bondehålan nummer 2 Åstorp. Är hos mina kusiner och väntar på att Nermina ska bli klar med sin frukost så vi kan åka tillbaka till Helsingborg. Igår kväll hade vi girls night hos Hyra. Lagade middag till mina tjejer sen åt vi liiite för mycket & snackade skit, skrattade tills vi grät & bara hade great time. Fyllde på energin i kroppen på det bästa sättet - med kärlek & skratt!
Idag kommer min kusin från Montenegro hem till oss - fyfan så kul vi kommer under dessa månader han ska va hos oss, älskar honom! Sen ska jag till tandläkaren och fixa några hål -.- kommer inte bli nådigt fan och sen ska det vara över med allt sockerskit för just nu har jag fuckat upp tänderna med cola, godis o kakor. Inte bra i tell you.
holla at you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0