club can´t even handle me

Wadup, wadup!
Ligger i Didis säng och smälter vår underbara pasta carbonara. Ska snart tvätta av mitt smink för att börja fixa mig och allt det skitet. Det snöar som helvetet ute, vill bara stanna inne och kolla film & mysa för man blir såå deprimerad bara man kollar ut. Kallt som fan också! Men nej, det går inte för ikväll ska världens bästa Ajla firas! Bebis blir 18 inatt och det ska inte vara en lugn kväll någonstans. Skitkul kommer det bli! Nu står Didi och undrar vilka jeans hon ska ha.. Båda två ser exakt likadana ut haha fyfan för oss tjejer asså! Men men, gotta roll nu pallar inte ha stress sen, vilket ändå kommer hända om jag känner mig rätt haha
PUSSHEJ!

snygg man kan vara haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0