chacha blåggehn "gästinlägg"

efter att ha blivit tillfrågad att blogga här på keepingitreal.blogg.se, en av sveriges största bloggar, blev jag, marcus toth, oerhört glad. när sabina först frågade mig visste jag inte vad jag skulle skriva om, jag menar, här sitter jag inför bokstavligen talat 100.000.000 läsare och jag skakar.

jag träffade sabina för första  gången den 25 augusti 2008 och jag visste inte det direkt, det var verkligen kärlek vid första ögonkontakt, jag ville ha hennes bästa kompis, hyra.

dem närmsta månaderna var dem värsta i mitt liv eftersom sabina blev mer och mer intim med mig samtidigt som hyra inte verkade ett dugg intresserad, meningen som följer nu är ngt som inte avslöjats förr och som kommer skaka bloggvärlden så mycket att kissies implantat trillar ut.

jag, marcus toth, är gay.. jag ska efter detta inlägget starta en gayblogg som kommer handla om mode och hur man tar den i 2an med olja för att det ska vara skönt. jag sabina och hyra är nu mycket nära vänner och det händer ofta att vi går och shoppar, jag vill lägga till att jag också får följa med dem in i provrummet och jag får se dem topless, priset för detta är att jag ofta får bära blöja pga mina anala-penetreringar. puss.

/ Marcus Toth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0