at last..

Äntligen är jag hemma! Har softat lite, sprang till Willys för en stund sen för att handla & nu måste jag fixa några grejer här hemma. oooh men säng ser så lockande ut just nu men men - disciplin!
Angående förra inlägget.. ja inga kommentarer. Jag har väldigt speciella klasskompisar haha.

Förövrigt så kan jag tillägga att vi ska prova & beställa studentmössor på torsdag - åååh äntligen! Och jag har snackat med syo och ska boka tid för att snacka om högskola/universitet, vilka program som passar mig och så. Känner att man börjar bli lite vuxen nu haha.
Ikväll måste jag förmodligen plugga . back to reality liksom.

Bild från i lördags - kommer fler ikväll!
Jag och min underbara kusin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0