and i keep dancing on my own..

Ja, verkligen - i keep dancing on my own. Jag, Sabina Hadzajlic, har lyckats med något väldigt speciellt. Har blivit avstängd och utslängd från en kurs. Ja, you heard it. Utslängd. Av läraren - varför? Hon tyckte att jag inte hade rätt inställning. Så jag gick & tog bort kursen, behöver inte den. Det är Skolstaden i ett nötskal. Lärare som verkligen peppar en och vill hjälpa en.. Not. Saken är att jag har för många poäng redan & kommer få ännu fler. Och det störde min lärare för hon tycker att då har inte jag rätt inställning att gå på dansträning och det märker hon tydligen av. Hon märkte att jag inte ville detta. Nej, inte alls, jag vill inte detta. Det är nog därför jag har kommit på varje lektion din smotana.

Men pallar inte bry mig, jag behöver inte kursen eller lärarens bullshit. Även om hon agerade helt fel och det borde uppmärksammas så pallar jag inte, inte nu i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0