... and i go back to black

Nydsuchad och fräsch sitter jag här i mitt rum. Ska snart plocka undan lite och sen förhoppningsvis äta middag. är skithungrig! Lyssnar på lite musik & gör planer för kvällen, det blir förvånansvärt ingen utgång - just look at the weather. Palla komma i regnkläder & gummistövlar haha. Det blir fika istället with the gang (: Lugn kväll på min överlugna dag haha. Vaknade halv 1 och har degat i min pyjamas ända tills nu - såå skönt.

Jag behövde det verkligen. Förövrigt kommer helgen spenderas åt plugg & endast plugg - blir det något annat så kan jag lika gärna hoppa av skolan direkt. Ja, något mer intressant har jag inte för idag, sitter & kollar ut och ser bara svart & regndroppar och inser att detta är vad som väntar resterande 5 månader. WOHO! Sen blir det vår, bal, student, sommar - NYTT LIV!
Ska hålla den tanken i bakhuvudet under hela vintern så kanske jag överlever!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0