all the crazy shit we did last night

Undrar vilket sätt är det mest effektiva att begå självmord efter igår? Fyfan. Kvällen var inte lugn någonstans men samtidigt var det inte den bästa heller, tyvärr! Det började med att jag & Didi fixade oss, det gick bra men när vi började bli klara insåg jag att jag inte hade mitt kingston-kort som jag måste ha för att komma in på tivoli. Fick panik, Hyra kom & körde hem mig och jag letade exakt i varje vrå av mitt rum (lägger inte grejer någon annanstans)  men hittade det inte. Så vi försökte fixa ett falskt med att skriva mitt namn över en annans kort men det gick inte alls bra haha. Så vi stack hem till Ajla och åt lite sen drog vi vidare & skulle testa mitt falska kingstonkort haha, det failade totalt! Vakten snea livet på mig så vi stack till Bakom där alla andra var. Där stanna vi till halv 1 typ & hade faktiskt skitkul!

Sen skulle vi testa IGEN på tivoli för nu kunde en tjej fixa in mig & det lyckades fast fick köpa kortet på plats där (varför kunde inte vakten sagt det innan - cp!) så vi var där allihopa och det var kul till & från. Musiken är oftast bra men folket.. Folket är katastrof! Orkar inte ens gå in på det nu men vi stack tidigt och summan av kvällen blev: En helt OK kväll. Det var kul för Ajla fyllde år och äntligen kunde följa med ut & musiken var bra men annars var det rätt fattigt.

Nu ska jag förmodligen ut i kylan med Didi och ta en promenix eller något. Får se (:
Btw - såklart tog jag med mig kameran men eftersom allt var kaos igår hade jag glömt att ta med batteri så sorry, ni får inga bilder..

pusshaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0