uhuuu my body

God damn! Vaknade kl 9.30 för att gå på toa & sekunden jag satte min fot i marken ville jag bara dö.. Vilken smärta alltså! Hela min kropp är mörbultad från Laserdome igår. Har träningsvärk i låren och ryggen sen är mitt vänstra ben HELT fuckat. Mitt knä är helt blåslaget (varför?) och jag stukade min vänstra fot igår också så den är helt svullen. Pain! Och mitt pekfinger på högra handen - omg. Det var ju med den jag skjöt med och fyfan vilken smärta, helt sjukt.
Så jag har varit himla seg idag, skulle egentligen ha pluggat lite tills nu men har andra saker att göra. Ska ha en father-daughter day HAHA, nej men vi ska gå till vår nya lägenhet och fixa några saker & det är bara jag  han hemma så ja.. plugga får jag göra senare.

Har faktiskt inte ens varit & kollat på vår lägenhet för jag är så jävla lat, har inte ens varit i min brors. Men jag hinner/orkar inte. Och vår är lite viktigare än min brors, måste välja rum nu. Sen kan jag börja köpa inredning, har tänkt sån mysig, romantisk orientalisk stil - ME LOVES! Har redan säng, bord och dom stora sakerna men småsaker, detaljer och så är det jag behöver köpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0