tänk om...

 

Efter konserten med Ne-yo tänkte jag på att jag är lycklig för jag har fått se den artist jag älskar mest.. Sen tänkte jag, det hade varit coolt att gå på en konsert med Timbuktu som jag har lyssnat på sen jag var en liten skit och tyckte jag var cool för jag kunde "rappa".. Tänk om ja..
MEN NU SKA JAG FÅ SE HONOM! :D:D På SSU:s valläger kommer han och fyfan vad jag längtar!
Denna sommaren kommer be crazy.
Juni - Softa med livet, sommarlov förfan!
Juli - Bosnien <3
Augusti - Valläger
Crazy!

Kommentarer
Postat av: Bavve Amin

Tjenare! Hmm.. är faktiskt taggad på att börja men vet inte hur jag ska göra. Och kan tillägga att jag har sett Timbuktu live och han är så underskattad, du förstår inte hur grym han är!! :D Kram

2010-05-11 @ 14:42:28
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0