strö lite socker på mig

.. som bara du kan <3

Har hällt upp ett glas juice till mig & ska avsluta min filmrecension på bosniska.. Varje gång jag skriver något längre på bosniska får jag värsta hemlängtan, helt sjukt!
Sen måste jag diska -.- och försöka plugga vidare.
Har haft sån jobbig huvudvärk idag sån som inte kommer ut helt men ändå finns där hela tiden.
Ska försöka plugga så mycket jag kan idag och imorgon. Behöver också packa till helgen, vi ska på kurs någonstans vid Södertälje. Vi tar tåget 11.36 på fredag, direkt efter vårt nationella prov i engelska. Vilket betyder stress! Sen hoppas jag tågresan går bra för jag måste plugga där med. Spanska nationella nästa vecka och historia prov på Kalla kriget :/
Snart över!!
Iaf, gotta roll - pusshaj!

Min juice <3 och mina tänder!!
Have I told you?
- tandställningen is gone :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0