recovery


Har bestämt mig för att detta ska bli sista förkylningen! Kom hem direkt efter nationella provet som var SKITSVÅRT.. Dog lite, men det kommer nog gå bra ändå, pallar inte bry mig så mycket om nå got annars hade jag typ dött. Och därför ska jag också bli frisk, för att kunna plugga normalt..
Har gjort min mirakel-medicin, (stavas det inte medecin?) och ska bara ta det lugnt och BLI FRISK. P

å torsdag börjar nämligen skriva-alla-uppsatser-som-man-missat-under-hela-tvåan-och-behöver-för-att-få-betyg-DAGEN, typ.
Och min mirakel-medicin är riktigt nasty men funkar som fan! En matsked honung & 1 pr essad citron, blanda & drick. Smakar skit men är skitbra för halsen!
Och så har jag en till, koka upp vatten och häll i typ 1-2 droppar eukalyptusolja, lukta på det i typ en halvtimme, men blunda! Skitstarkt, rensar alla luftvägar som finns men jag kan aldrig hålla ögonen stängda så jag börjar alltid gråta haha.
Sen finns det en riktig balkan-kur, om du har feber, dränk ett par strumpor i rakija (hembränt) och ta på dig dom, detta kommer dra ur febern. Tror det funkar, mina föräldrar gjorde alltid det på mig när jag var liten HAHA, nu har jag nästan aldrig feber så det kanske beror på det ;)
Okej, enough with the huskurer a la Sabina från Balkan HAHA
Nu ska jag planera lite, är inte hel utan min planering, städa & kanske plugga lite histo ria..
(läs - Ctrl C + Ctrl V) bästa pluggtipset jag har!


PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0