now i know

så jävla trött, uttråkad, rastlös, stressad och äcklad.
Har kommit på varför jag har blivit så lat. Enklaste anledningen: jag är skoltrött. Inte skoltrött för att det är jobbiga uppgifter, utan skoltrött för jag är så äcklad på hela skolsystemet. Fine, ge mig en svår uppgift som tar ett antal timmar att göra under kvällen, men ge mig inte 3 uppgifter för dom timmarna har jag inte. Och ingen lyssnar och ingen förstår. Därför är jag äcklad. Nu har jag haft helg och har inte pluggat ett skit, såklart, för min hjärna pallar inte, den stänger bara av. Så hur mycket jag än har att göra så går det inte. Utöver allt skolarbete finns det ingen tid. Har inte kunnat träna eller ens äta rätt och har fått så jävla svagt immunförsvar.. Är inne på min andra vända med influensa denna månaden och har hittills varit förkyld 6 (!) gånger, bara under detta året. Och varje ledig sekund jag har drömmer jag mig bort till sommaren och semester. Så nu vet jag - SKOLTRÖTT..

en vecka kvar, en vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0