not a good day

I'm gonna make it!
Sitter här och pluggar på Kalla Kriget som jag har prov på imorgon och även om jag känner mig säker och förstår, kan dra paraleller och massor så vill jag plugga så jag kan det utantill. Måste verkligen få MVG på detta provet för att få MVG på kursen. Har aldrig ens tyckt historia är svårt men ny lärare, nytt skit :/
Har haft en pissig dag, allt pga skolan. Får inte förlängd kurs i Matte B, för jag vill ha ett VG inte ett G.. Helt jävla omöjligt att man strävar efter något högt i skolan. Men har möte med rektorn imorgon och ska kräva förlängd kurs så enkelt är det. Sen har jag lätt panik över kinesiskan & bosniskan men måste först deal with this. Kommer bli en lång natt.

Men, lite goda nyheter har jag ändå, om betygen igen - MVG i både Psykologi A och Samhälle B :D Annars - skitdag! Och allt detta är inte ens hälften av vad som har hänt.. Nåja - better days to come i hope.
ska fortsätta nu - är lite hungrig också :/ ähh.. får vänta.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0