i want it so bad..


Jag hatar våren.. För alla känslor kommer fram och jag pallar inte med det just nu.. Fast egentligen är det bra för känslokalla Sabina behöver värme, typ. Nej men.. Det blir lite för mycket men samtidigt gillar jag det..


Förvirrad ja?
Okej peeps, idag har jag sysslat med lite projekt här hemma. Är inte klar dock. Har pluggat en del också men är inte klar med det heller men ville bara ta en paus, ska fortsätta alldeles strax. När jag är klar med den ena texten ska jag röra mig mot Maxi för att handla lite småsaker som jag behöver. Sen ska jag fortsätta med mina projekt och med den sista texten, gör nämligen analys på 2 texter som skulle varit inlämnade för 1 vecka sen men jag får dra till med någon lögn om att datan kraschade haha, en vecka är ändå inte så mycket.
Nej men, gotta get going!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0