grottmänniska

GUUUD vad jag är trött..
Kan inte ens hålla ögonen öppna men har skitmycket att göra idag så det var bara att hoppa upp. Har fixat några saker nu på datan och ska strax gå och fixa mig, äta frukost osv.
Som sagt väntar en överdrivet jobbig dag men jag tror ändå det kommer bli kul i slutändan.
Det kommer bli massor med SSU-aktiviteter :D Klockan 4 ska vi köra Lasergame i 5 timmar med alla våra medlemmar - loves it!
Men nu måste jag platta håret, blev rädd när jag vaknade & tittade mig i spegeln, såg ut som en grottmänniska! HAHA så går det när man duschar och lägger sig och ska sova direkt - katastrof..
Och trust me, jag sparar er en natt med mardrömmar när jag INTE lägger upp en bild på det.

pussheeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0