for the fifth time

FÖRKYLD IGEN! jag pallar verkligen inte... Det är sjukt jobbigt, det var typ 2 veckor sen jag var sjuk o nu igen. Stannade hemma för att recover från helgen, vi kom hem 12 igår kväll HELT DÖDA.. Jag - som hatar att åka tåg - somnade mellan Hässleholm & Helsingborg, sjukt skönt var det. Men alltså, verkligen sämsta immunförsvaret har jag och imorgon är det nationella prov i spanska.. kommer gå rakt åt helvete..
Vilket betyder att jag egentligen måste plugga idag, måste packa upp från helgen och kanske börja träna för en gång skull men det enda jag orkar är att sitta & glo och kanske resa mig för att gå på toa då & då...
Och det hjälper inte ens att klaga..

Kommentarer
Postat av: Jovan

fin blogg !: )

2010-05-11 @ 16:11:21
URL: http://jovkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0