everything but nothing

puh, vilken dag!
Har hunnit med mycket, men inget av det jag skulle.. Fan..
Vaknade 10 & åt frukost, därefter gick jag på en promenad med Ema o hennes äckel-hund som inte är uppfostrad HAHA. Det tog typ.. tusen år, för Ema har fått ryggskott så hon har blivit handikappad. Därför är jag hennes personliga assistent.. Vilket är skitjobbigt för alla som känner Ema vet hur hon är - jobbig. HAHA (lov e you)
Sen skulle vi möta upp den 3:e delen i Tjatte, Knatte & Fnatte - nämligen Arnela. Detta gjorde vi på Maxi & samtidigt handlade jag lite mat som vi gick hem till mig för att laga. Gjorde en dundermiddag :D Kycklingspett, potatis (typ friterade), sallad och marinerade räkor (såklart).. Så vi dog lite av den maten & smälte den till lite Sex and the City där Arnela fick damp. Sen stack hon för hon skulle jobba och jag och Ema fortsatte att dega.

Sega Ema segade medans jag stressade för HON och CHANG skulle på fest (inte jag nej) men dom hade inte börjat fixa sig än, vilket störde mig :S .. Så jag fick fart i hennes röv och fixade vad hon skulle ha på sig, runt 8 kom Changi och dom två hot mamas började med fixandet. Läs: Jag & Chang gjorde allt PÅ Ema, hon softade (och klagade).. Nu har dom gått och jag har miljoner saker att göra. Ska göra typ 2 haha.

- Skriva några to-do listor
- Plugga en sekund
- Duscha, tvätta helvet
eshåret, smörja in kroppen osv
- Städa?
- Döda mig själv.
PUSSHEJ

Vi fyra tillsammans blir Knatte, Fnatte, Tjatte och Blatte

Chang & Ema

Ema & Arnela

Egobild på mig :D


Kommentarer
Postat av: ema

ät mig. okaay :P. Palla mobba mig i din blogg..

2010-05-17 @ 17:41:01
URL: http://laterhater.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0