torsdag eftermiddag

Hola! Ska börja dra mig mot skolan nu och klockan är halv ett haha. Men egentligen har jag inga obligatoriska lektioner idag me har ändå massor att fixa
13.00 ska jag gå på ett informationsmöte om volontärarbet
14.00ska jag & Nathaly jobba med vårt projektarbete
14.45 har jag frivillig matte (gotta catch up)
15.30 har jag bosniska

Egentligen är bosniskan obligatorisk och jag har inte varit där på 2 veckor så måste dit for real så jag passar på att gå på matten för annars är det inte lönt för en lektion you know
När jag kommer hem får se ni se dagens outfit (: hinner inte lägga in bilder nu måste snart gå för jag ska promenera till skolan & pallar inte stressa dit.
Och ikväll ska jag till bästaste kusin :D
okej ska kuta till toan nu sen mot skolan - pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0