shoes!

Igår stack jag & Ema för att kolla lite skor på the one and only skopunkten. And let me tell you - man ska fan inte underskatta skopunkten. Här får ni ett mini-urval av alla de överdrivet heta skorna de hade.
Riktigt fina vardagsskor - 349 kr & Ema sa att dom var riktigt sköna oxå!


Älskar dessa, finns liknande fast i gråa på Nelly -
stoppar mig själv varje gång jag vill köpa dem. Behöver inte dem men ändå (:

Klickbara!








Fast det är på som dom verkligen visar sitt rätta jag -
ignorera dock Emas lila strumpor. Skorna är verkligen to die for! 400 spänn - KAP!


Kommentarer
Postat av: two olsson sisters

Skitsnygga skor!! =)



/Sofia

2010-03-07 @ 16:15:32
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0