pilule roze protiv nervoze

Här sitter jag & sjunger för fulla halsar när jag egentligen borde plugga spanska. Men istället pluggar jag engelska :/ Like what's wrong with me? Men jag pallar verkligen inte plugga spanska känns som jag redan kan allt, men ofta haha. Istället gör jag engelska arbetet som tro det eller ej kanske blir klart idag alltså TVÅ dagar före det ska vara klart.. O M G har aldrig hänt i världshistorian innan. För övrigt så har jag haft en helt vanlig, tråkig, jobbig dag men för lite skratt faktiskt :( och andra tråkigheter men när jag kom hem så sket jag i haters och kom på bättre tankar! Fixade naglarna precis oxå och nu är dom en lite mer normal färg, inte som jag brukar maxa de med alla neonfärger som jag hittar. Nu är dom babyrosa ska leka oskuldsfull haha.
Mina senaste nagellacksinköp, känner att jag har tillräckligt för nu :D har alla jag behöver för alla olika tillfällen, ska bara hitta ett fint gult oxå! Har iaf på mig det längst ner, "I'm a saint".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0