jedna si jedina moja domovina

hemsk natt, tror jag har sovit en timme sammanlagt. vaknade upp med tjock hals och maxad huvudvärk.

Måste ändå till skolan, första dagen plus har skitviktiga lektioner, där en förmodligen innehåller prov i rättskunskap. Och tro mig, jag som hatar att plugga till prov, som alltid skiter i att plugga & hoppas på det bästa har pluggat isönder mig till detta så vi får se, antagligen kommer allt skita sig.
Förövrigt så är det Bosniens "andra nationaldag" (wtf haha) nej men 25 november & 1 mars firas, den första som riktig nationaldag & 1 mars idag som självständighetsdag :D
Och det firar jag med att ha crazy naglar med Bosniens flagga, bilder kommer ikväll (: just gotta' love it.
Nu ska jag fortsätta äta min äckliga frukost, ta på mig & fixa mig och ta bussen till äckliga skolan. Hade hellre typ, åkt till Bosnien eller något än att åka till skolan.. skojar inte
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0