höjden av lathet

Kom hem exakt ett - tänkte, shit perfekt ska plugga till mina 2 prov imorgon PLUS inlämning i psykologi.. AHAA, notera att jag tänkte men gjorde inte ett piss. Å-N-G-E-S-T.. Får väl fan ta tag i det nu fast det är sjukt tråkigt men imorgon efter skolan ska vi tjejer belöna oss själva för vi är så bäst with chinabuffé mmmmmmmmmmmmmmm haha.. Vi har planerat värsta att inte äta på hela dagen & allt.. crazy i tell you. Och idag lyckades vi ena oss i frågan kring projektarbete - it's a halleluljah moment.. Fast vi är 5 pers & jag är typ anti-grupparbete så vi får väl se hur det går haha. Nej men, ska göra te & get going. Har jag tur så blir jag klar snabbt så kan jag fortsätta med mitt softande (:
pussheeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0