extra! extra!

Some news:

- Vi har köpt lägenhet - en trea, vilket betyder bye bye alla syskon
- Igår firades kvinnodagen 100 år och jag fattar inte att den inte uppmärksammades mer :S I Bosnien är detta än väldigt viktig dag och man går runt & grattar varandra, fick en drös med mail/hälsningar från släkten men inget från folket man träffade i skolan och runt om :S
- Idag slutar jag fem :'( och hem direkt för att plugga till spanska provet och skriva arbete
- Igår fixade jag ännu en del av Arnelas present och god damn vilka bra present ideér jag har! Hoppas hon uppskattar det men det tror jag säkert!
- Nu ska jag fortsätta äta min frukost & för första gången cykla till skolan

Och så får ni en bild på vad jag köpte i lördags:
Som ni kan se - 2 nagellack, ett par glasögon och något läppstift/glans/mjukgörande haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0