dagens 1 och 2

Här ska ni få se mina damer & herrar
Dagens 1:a - outfit
Vit silkestunika - Vero moda
Beiga shorts som sticker fram - HM
Strumpbyxor - HM
till det - bruna stövlar från skopunkten och min feta vinterjacka som från och med idag går i pension.
10 plusgrader people - det är vår, imorgon blir det skinnjacka och sneakers! Yeeeay, och mina älskade nördglasögon ofcourse :D

Dagens 2:a - facelook
Bas - concealer & foundation
Ögon - guldbeige ögonskugga över hela, lite guldögonskugga mot ytterkanterna av ögat, kajal på innerögat, eyeliner a la egyptensyle och såklart mascara
Kind & läppar - Något rosa rouge och mitt färgade lypsyl med perfekt färg - show you tomorrow!
Kände för något extra idag annars blir det bara mascara & kajal sen hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0