:D & :(

Har haft en helt okej dag, även om vi har haft spanska prov och jag har stressat sönder och nu är jag övertrött så är allt okej. Känner mig helt konstig typ överglad så det övergår i depression :S Aee helt konstig ju. Har i alla fall fixat hela Arnelas present och den är så bra :D Ledtråd: Den är rolig/fin/behövlig/äkta Arnela/KÄRLEKSFULL.. HAHA och STOOOOOOOOOOOR :D Ja det är en bil. NOT haha nej men något som jag tänkte att jag ville ge i början men sen ändrade jag & Ema oss riktigt mycket men till slut blev det detta & jag är skitnöjd, älskar att ge presenter speciellt genomtänkta presenter som folk uppskattar. Sen att jag inte kan packa in kan vi förtränga haha. Nu ska jag plugga lite, typ en halvtimme - fixa klart det sista i engelskan och se om jag kan skriva stödord oxå.
Pusshej från en känsloförvirrad Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0