who would have tought

Tjolahopp från den nya lägenheten!
Fick internet igår men hade ingen ork att blogga - fast jag inte gör så mycket. Packar upp sakta men säkert, lagar mat varje dag i det nya, urfina köket och det är typ det. Fett tråkigt men imorgon ska jag avsluta det mesta för på fredag drar jag till mina kusiner för lite civiliserat umgänge - har blivit en fossil på riktigt. Men egentligen har jag inget val, om man måste så måste man - right?

Dödar lite tid nu för ska alldeles strax laga middag men måste inte börja än, har förberett allt ska bara tillaga det nu. Blir min underbart goda kyckling gryta med curry & ris till det. Har fått värsta obsession av ris, hade kunnat äta det varje dag men bara så som jag & min mami lagar det - så jävla gott!

Lovade massor med bilder men har inte packat upp kamera sladden, vet inte ens var den är så tyvärr - MEN, bilder på annat ska ni tamigfan få..
Jag, Sabina Hadzajlic, har tyckt att en av sommarens trender är snygga. Okej, tycker rätt många är snygga men vissa saker vill jag bara spy på. Men denna grej är riktigt bra - inte värsta stunning men så praktisk att jag ska införskaffa mig typ 5 st bara för att.

Plagget jag snackar om är - CYKELBYXAN. Tro det eller ej!
Vem älskar inte tights?
Och hur passande är inte cykelbyxan nu inför sommaren, som tights - fast korta :D
Saken är, något som jag har problem med eller kanske fobi för (haha) är att klänningar & tunikor ska åka upp eller något sånt. Och jag är även lång så tänker alltid på att allt är kort för mig och då är cykelbyxan perfekt för då behöver jag inte oroa mig och samtidigt syns den inte OCH om låren klistras ihop som dom kan göra under sommaren & när man är sexigt ifylld så kan man med cykelbyxan ändå njuta av klänningar & kjolar.
PERFEKT!
Hade inte denna oversize t-shirten varit för kort att ha utan något under?
Och tights är för varmt och shorts är för obekvämt -
Well hello cykelbyxa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0