we’ve come to the end of the road


Jävligt tråkig dag, äckligt väder och äckel-flytt. Pallar inte mer med detta skitet, har packat hela dagen men skitet tar ändå inte slut, hur mycket grejer har man egentligen. Och alla är så jävla äckel-stressade för lägenheten är inte klar men vi måste flytta denna helgen och jag pallar inte med all stress för något man inte kan påverka. Imorgon ska vi även fira Chang och jag fattar inte hur jag ska hinna med allt... Såklart borde jag sova nu men kan inte när jag är så stressad, kroppen vill inte varva ner. Kommer verkligen gå på extra-krafter denna helgen men vet inte om jag klarar av det. Saken är att om det bara hade varit flytt, Changs fest & städandet av lägenhet så hade det varit lugnt. Men jag har ett viktigt styrelsemöte på söndag med SSU och jag tror inte jag kan medverka. Och utöver det så fuckar föräldrarna mitt liv, för de är stressade och jag "gör inget" enligt dom - nej har bara skurit upp fingrarna med alla paper-cuts i packningen och fuckat upp ryggen med tunga paket.. Och nu är min "ton" i hur jag pratar dålig - men fuck you herregud, ja det är en stressig situation, mycket måste fixas men att du skriker på mig kommer inte lösa problemen.. Skrik i din kudde eller något för jag får flipp...

shit asså.. ska försöka sova nu, nästa blogginlägg blir fullt med bilder & positiv energi men detta är efter allt skit är över och vi har fixat internet i den nya lägenheten och allt annat..
HATAR ATT FLYTTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0