vill spy!

Äcklas så mycket av alla lögner från politikerna, blir helt galen! Jag vet ju från innan att alliansens företrädare gillar att dra till med lögner, det är inget nytt men jag blir ändå häpen av vissa, speciella lögner. Nu äcklas jag av Centerpartiet och deras miljöpolitik. Under hur många år som helst har de kämpat för att avveckla kärnkraften men nu kommer de och har lagt sig under Fredriks piska och slickar Moderaternas röv och GER UPP sin egen miljöpolitik. Detta visar bara hur toppstyrt alliansen är, de andra 3 partierna ger upp sin egen politik och det enda de bidrar med är rösterna i riksdagen. Vilken skam, ingen av partierna i allianser har ingen värdighet alls!

174 röster mot 172 - 3 st var inte närvarande.. vem vet, kanske kunde dessa tre avgöra om att kärnkraften skulle avvecklas. Istället blev det två röster för, och nu ska man bygga fler kärnkraftsreaktorer, dock inte över tio stycken, precis som att det gör någon skillnad - INGA kärnkraftsreaktorer borde byggas!
Detta är skandallöst och ännu en gång har alliansen med Fredrik i spetsen, visat att dom SKITER i Sveriges framtid. Fullständigt skiter i att jag och du inte har jobb, att du och din kompis kanske kommer få slavlön på det eventuella jobb ni får, att din kompis och din mamma inte har några rättigheter på jobbet och att du, jag, din kompis, din mamma och resten av världen - en dag inte finns längre, för att vår jord inte finns längre på grund av all denna miljöförstöring.

Annat är det från det rödgröna hållet - Maria Wetterstrands anförande i riksdagen säger allt, de rödgrönas satsning på miljö OCH miljövänliga JOBB visar att de bryr sig om idag, och även om framtiden!

För din framtid,
För Sveriges framtid,
och för världens framtid;
Rösta rödgrönt den 19 september i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0