tips!

Lite seg, men... Hela Beyonces album I am Sasha Fierce är riktigt dödligt, det märks att hon har lagt ner tid på det and i love! Pallar inte sånna artister som bara massprdoucerar utan att tänka på kvalite.

Idag har jag bara slappat som man ska på sommaren - cyklat rundor, ätit glass.. och såklart packat lite.. Det tar sån jävla tid att packa men imorgon måste jag bli klar med allt mitt, sen börja i köket och avsluta det på fredag.
Imorgon ska jag förövrigt ha picknick med Ema, om jag kan vakna & laga det vi behöver vill säga.. och packa.. såklart. SKITJOBBIGT. vill bara få allt överstökat men det kommer vara stress med den jävla lägenheten och flyttningen i en vecka till, minst. Pallar inte..
Ajaa, nu ska jag duscha & tvätta håret. Känner mig helt äcklig, har sand över hela kroppen för en liten unge kasta sand på mig när vi var på stranden..

pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0