srce ledeno

well - good morning (:
Vaknade för en halvtimme sen - eller ja, gick upp då, vaknade tidigare men slumrade till. Så jävla skönt!
Har lite stuff to do idag & skönt då att vädret suger för då får jag ingen ångest över att det är soligt och så. Ska packa ner resten av mitt rum - vi flyttar i helgen, sen ska jag plocka undan i hemmet, helt katastrof, laga mat & såna saker.
Helgen spenderades lite överallt, hade det riktigt bra faktiskt, igår var jag hundvakt under dagen (fett jobbigt) sen mot kvällen blev det fika i stan och lite terapi såklart haha.

holla at you later - pusshaj

"jättesnygga" i Stockholm - 3 dagars sommarvärme,
mer kommer vi inte få haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0