inte för att klaga..

MEN FYFAN VAD VARMT DET ÄR! Jätteskönt - såklart! men.. inte när idioten Sabina tar på sig jeanshorts till knäna, höll på att dö. Cyklade hem snabbt & bytte om, till något bekvämt och luftigt. Palla vara snygg liksom, första bästa gäller i denna värmen. Har fixat några saker här hemma, ska alldeles strax fixa mina naglar & lie picknick sen cykla iväg till parken vid Kärnan för att njuta lite. Orkar inte med stranden, kan bara tänka mig hur full den är just nu med folk man vill & inte vill träffa. Plus måste jag hålla mig nära hemmet för att hjälpa till & fixa oxh såna grejer. Har inte tid att vara borta hela dagen och sånt, tiden bara rusar iväg. På fredag åker vi!
Äntligen!
Iaf, fixa naglarna nu & kolla in nellys rea.
PUSSHEJ


Kommentarer
Postat av: lamija

fett fin bild dragana :D

2010-06-28 @ 23:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0