förbannar den dagen då min mattelärare föddes

Här sitter jag med betygen framför mig, stolt men samtidigt besviken. Hade ju problem med betyget i matte B innan, trodde att allt jag kämpat för dom sista veckorna skulle visa min mattelärare vilket misstag han gör men nej.. Det blev ett G. Och ni fattar inte så fult det ser ut, enligt mig iaf. För jag har höga mål, och vet att jag klarar av det men hatar när jag blir motarbetad. Speciellt med detta betyget så är det extra känsligt, inte bara för att matte är ett så viktigt ämne. Även för att min lärare gav mig falska förhoppningar om ett VG & jag var så jävla nära ett VG att det inte är sant men han ville inte ge mig extrauppgifter så att jag kunde vara på den säkra sidan. Därför är detta ett riktigt surt betyg. Sen fick jag även G i kinesiska vilket jag inte alls är lika arg över, olika förutsättningar har gjort så att betyget blev som det blev men jag vet själv vad jag kan sen att denna kursen är helt ny både för lärare & elever och vår "fina" skola som suger på att organisera är inget jag kan hjälpa..

Iaf, här är betygen från 1:an & 2:an
Engelska A - MVG
Engelska B - MVG
Estetisk verksamhet: Drama - MVG
Idrott & Hälsa A - VG
Matematik A - VG
Matematik B - G
Naturkunskap A - MVG
Samhällskunskap A - MVG
Samhällskunskap B - MVG
Svenska A - MVG
Geografi A - MVG
Historia A - MVG
Historia B - MVG
Psykologi A - MVG
Spanska 1 - MVG
Spanska 2 - MVG
Datorkunskap - VG
Kinesiska 1 - G
Internationella relationer - MVG
Bosniska A - MVG
Rättskunskap - MVG
Sociologi - VG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0