duttywine

well g'day - SOMMARLOV!
Skiter fullständigt i att det regnar och är kallt - har vant mig. Bara tanken över att jag inte behöver vakna varje morgon klockan sju och komma hem klockan fem räcker för mig. ÄNTLIGEN! Ska softa livet nu tills den andra juli - då åker jag nämligen till Bosnien :D Tills dess ska jag fira x antal födelsedagar, alla blir 18 förutom jag :( vi ska flytta över till den nya lägenheten så det blir packning, packning och packning. Dessa sista dagar kommer gå så snabbt sen plötsligt är jag i Sarajevo ovh lever livet - det gillas!
Igår var det skolavslutning som jag och Ema var 40 min(!) sena till - nytt rekord, sen blev det massor av matlagning och middag med tjejerna, förfest och fixande. Hade riktigt kul med mina älsklingar! Sen bar det vidare, vi skulle stötta våra kompisar med deras projektarbete som var en fest för 16+ (jättemobbat enligt alla) men passande ändå, för vad är vi om inte 16 +. Jag hade iaf skitkul, dansade hela kvällen och det får min kropp ta stryk av idag - träningsvärk i benen och nackspärr (som vanligt). Dj:n var skitbra så lite (mycket) nackspärr får jag väl tåla.
Sitter här med värmedyna runt nacken för att överleva dagen.
Ska fortsätta mitt städande alldeles strax, ska bara lägga in bilder från gårdagen!
Tune in om 5 minuter - pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0