crazy!

Sitter & väntar på min skjuts till mina kusiner, min farbror & min pappa fixar i lägenheten nu, sätter upp dörrar och sånt. Dock har vi sån otur med allt, allt fuckas så jag tror inte dom kan sätta upp fler dörrar.. Vet ni vad det betyder? Vi har ingen toalettdörr.. Crazy... Och jag är skitkissig haha.. Hoppas dom fixar det under dessa dagar som jag är borta. Hoppas dom blir klara snart vill åka & min farbror är skjtusen haha pallar inte sitta hemma. Har redan läst 2 böcker, sökt igenom alla vrår på internet och vi har ingen tv. Har packat upp det mesta och det finns inte så mycket annat & göra här.

Får se om jag får tag på en data med 50 pers på en data eller om jag ens vill blogga, eller hinner.
Idag fyller Changi år & henne firade vi ju i lördags (CRAZY!) kommer bilder! På lördag fyller Hyra år & det blir att fira henne (med kusinerna) så mycket kul kommer att hända ju, har tröttnat på datan som fan, spec när det är fint väder.

Okej ska hitta något att äta nu börjar bli hungrig & måste sluta tänka på att jag MÅSTE PÅ TOA!
pusshej

sorry nera & mima men amer e legend och måste hedras
my crazy cousine whom i love plus resten av familjen såklart!

"Jättesnygga"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0