confused

Skulle precis skriva rubriken long time no see, som blev lång time.. Är helt förvirrad och trött, stressad till tusen. Är egentligen ledig idag men såklart har jag bokat in massa så upp åtta som alltid! Ska försöka komma hem tidigt har fan inte sett hemmet på 30 år typ.. Imorgon är det skolavslutning och full rulle som vanligt, berättar mer om den ikväll (: Nu ska jag ta mig ut i det äckligaste regnet för att ta mig till skolan på ngt sätt. Funderar på om jag ska ta mina knallröda, blommiga gummistövlar för jag pallar inte med blöta fötter.. Men samtidigt ska jag ut i civilisationen så det kanske inte är så bra.. Äh får se..
I resten av Europa är det värmebölja.. tsss, värmebölja my ass snarare vattenbölja - PALLAR INTE.. wannabe tropiskt väder & sånt haha..

pusshej
(har fortf inte hittat kameran för att lägga in bilderna, sorry)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0