by the way

Cykelbyxan finns att köpa nästan överallt, har sett på Gina Tricot & Bik Bok för typ 79-99 kr eller så kan man bara ta ett par tights o klippa dom. I tell you, riktigt bra uppfinning!

Just nu sitter jag & förbannar allt renoveringshelvete och tänker på hur våra grannar planerar att bomba oss för vi borrar så jävla mycket. Jag vakna precis och min pappa borrar redan.. Men vad ska man göra vi måste få upp lampor & gardinstänger osv.
Det värsta är att han har målat i dushen & jag är in need of att tvätta mitt hår. Har inte tvättat det sen i lördags och det är helt ovanligt mig men med såhär långt hår att tvätta varje dag det blir tröttsamt PLUS sliter som fan. Riktigt stor skillnad nu på mitt hår & innan. Men tycker ändå det är äckligt haha, men måste lära mig att stå ut, ska köpa mig ett nytt torrschampoo och låta mitt hår leva. Fattar inte att folk klarar sig typ 9 dagar utan att tvätta håret men egentligen är det skitbra..

Jaja ska sluta svamla nu & göra något vettigt
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0