and i keep dancing on my own

Planerar för morgondagen & försöker lösa Fredriks problem med betygen, undrar när mina betyg ska komma in genom brevlådan och är riktigt trött.
Hade en riktigt mysig picknick, sen blev det massor av cyklande fram & tillbaka vilket resulterade i min trötthet, tänkte fixa några grejer innan men får göra det imorgon på morgonen. Ska även skriva packningslista, tvätta håret (!) och laga mat. Mellan detta ska jag hämta Hyra & umgås med henne. På kvällen blir det något mysigt :D
Älskar att ha allt planerat (perfektionisten i mig som talar)

BTW - kollade in Nellys rea innan - OMG, dödligt!
Ska nog beställa men undrar om det hinner komma innan fredag :S Lite osäker..
Ähh.. håller mig till på torsdag då jag har fete-shopping inbokat. Fetaste rean just nu, gäller att passa på!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0