morning sun

Vaknar upp hungrig som fan, men tvingar mig själv att somna om fast jag har skitmycket att göra under morgonen. Men ska alldeles strax börja, först äta frukost, sen stryka kläder, packa lite, fixa mig & promenera ner till stan. Ska träffa Natasa, Yasse & Jessika en stund, vidare till Nathalys jobb (om jag hinner), tillbaka till stan för shopping osv. Fullbokad dag men jag har inget val, har massor med saker att fixa inför imorgon så det är bara att ta & göra det.
Drömde oroliga och konstiga drömmar inatt & kunde inte somna och var klarvaken direkt - nervöööööös. Har inte varit det dom senaste åren men nu är jag, vet inte varför men är rätt stressad så det kan ju vara det.
Ajaa, börja med dagen nu då - pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0