this and that

MUSIKTIPS: Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart
Love, love, love, love :D
Helgen har spenderats hos mina kusiner, stack dit i fredags för att fira Nero som fyllt 20 år (pallar inte gamlingen) sen stannade jag tills idag :D Överdrivet kul har vi haft, underbart slut på lovet haha. Och jag har faktiskt ingen ångest över att vi börjar skolan imorgon vilket jag borde ha. Eller, nu när jag börjar tänka på de så jo... har panik nu haha. Jag skulle skriva ett arbete till idrotten för jag hade varit sjukskriven & inte kunnat vara med på gympan, har bara skrivit halva haha.. Men vet ni vad, ska faktiskt ta tag i det nu. Äta först sen läsa, sen skriva så blir jag klar idag så har jag mindre ångest. Dock har jag ett till arbete på bosniskan som också skulle varit inlämnat före lovet. Och detta är riktigt hemskt nu - arbetet ska vara typ 10 dataskrivna sidor med bilder och allt, okej - jag har en halv dataskriven sida HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA way to go! MEN om jag fixar idrottsarbetet idag & skriver lite varje dag (lite = 2 sidor) på bosniskaarbetet så KANSKE det hinner bli klart till torsdag. HAHA hatar verkligen detta, jag skjuter upp typ allt sen dör jag när jag måste ta tag i det.. Men, imma make it ;) Lite mat i magen, sen musik i öronen och ögonen i boken & händerna på tangenterna :D
PUSSHEJ
och nu får ni en bild HAHA när vi sjöng för gamlingen, har inga fler till o med denna är snodd haha.
Bättre det än inget men nu är kameran iaf tillbaka från australien :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0